poniedziałek, 30 stycznia 2012

First step.

Pierwszym moim krokiem było założenie bloga. następnym będzie systematyczne i staranne prowadzenie go. Czy mi się uda? To nie zależy tylko ode mnie ale i od czytelników. Myślę że ten blog pomoże mi nie tylko poznać wielu ciekawych ludzi ale też poznać inne style i znaleźć swój własny, którego wciąż poszukuję. Na razie bez skutku ale mam swoje inspiracje i swoich idoli tych znanych i tych mniej znanych, każdy się liczy tak samo. Każdy chce być sobą i ja też taka będę na tym blogu. Mam nadzieje że mi pomożecie ?;P a teraz wrrrrr... muszę się uczyć;/ KTO WYMYŚLIŁ SZKOŁĘ?!


Buziaki. Pyś<3

4 komentarze:

  1. dziękuję Ci za te wszystkie miłe słowa ;)jest mi bardzo miło:) fajnie że zaczynasz pisać ,bloga to jest bardzo fajna sprawa. Oczywiście bądź sobą ,dodaj jakieś swoje zdjęcia.Na pewno znajdziesz swój styl.Informuj mnie o swoich postach,będe tu z chęcią zaglądać:) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! ;))

    OdpowiedzUsuń