wtorek, 14 lutego 2012

Valentine's Day

Wesołych walentynek<33 Tym którzy zaleźli miłość życzę alby wszystko było idealne i aby te uczycie było trwałe i silne, wszystkim singlom głowa do góry. Gdzieś na świecie jest wasza druga połówka na którą czekamy ale pamiętać miłość przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie. Oraz mam życzenia dla tych co mają "kryzys", wytrwałości i cierpliwości bo prawdziwa miłość przetrwa wszystko. Koniec z życzeniami. Miałam dzisiaj wstawić outfit ale przewiduję że w piątek przyjdzie moja Nokia 500 więc będę miała czym robić zdjęcia, bo jak na razie zbieram na aparat. Przykro mi ale na wszystko trzeba zapracować. Nie było mnie tu długo bo miałam szlaban, w sumie dalej mam ale cii... Z racji tego że jestem singielką walentynki nie są dość udane ale cieszę się jak każdego dnia kiedy mam dobry humor. Dla was kilka miłosnych inspiracji. Zdradzę wam, że jak na nie patrzę to chce mi się płakać że mi nikt nie okazuje takich czułości. Chciałabym mieć takiego chłopaka miłego i czułego. Nie chcę się rozpisywać ale wiem że musi okazywać uczucia i nie wstydzić się tego nawet jeśli miałby płakać a ja jak widzę płaczącego chłopaka sama płacze bo chyba musi być wtedy na prawdę źle. Co wy na to? Czekam na wasze opinie.:D Jeszcze raz wesołych walentynek.<3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz